Valentine’s and shit.

Păi băi tractoriştilor. Aşa lipsiţi de originalitate sunteţi? Îmi repugnă sărbătoarea asta pentru simplul fapt că se cumpără cantităţi godzillice de ciocolată şi orătănii de pluş. I mean really. De ce nu ar face cineva un cadou original? De ce nu ar încerca cineva să descopere ce îi place iubitului/iubitei şi să îi facă un cadou frumos, simbolic chiar, dar de care să îşi aducă aminte cu drag?

Neah. S’tem prea comozi domnle. Hai dăm o tură în supermarket, luăm prostului o cutie de ciocolată şi scăpăm uşor. Ce iubire băi? Dă-l dreaq pe ciumpalac.

Don’t.

Ce papucii lui Mircea, mă? .. Mi se duce dreaq volumul frezei când vă văd atât de nepăsători. Valentine’s Day! Pshh.. extraordinar. Hai să facem cadouri inutile, să zbierăm cât de mult îl iubim pe celălalt, şi pe urmă să îl scriem în pomelnic cu mă-sa cu tot, că nu mai merge la sală şi arată ca un gravid, respectiv, gravidă.

Don’t. Bitches.

Meh, nu am nimic împotriva sărbătorii ăsteia, m-am documentat un pic asupra sfântului Valentin, şi e o poveste frumuşică, în plus, sunt cupluri care sărbătoresc frumos ziua asta, împreuna, alea alea. Mie mi se scoală părul pe mână în faţa paralelipipedoizilor care habar n-au cum să se comporte cu partenerul/a, mai rău, vin acasă înfundaţi cu vin la 2 lei litrul, o bat pe proastă de îi sparg farurile, şi se apucă de sforăit… Şi la polul opus, curve cu bot de raţă, date cu var pe moacă de îl iei cu şpaclul, îmbrăcate în fuste… fuste cu ghilimelele de rigoare, şi decolteuri până la buric, cu kile de slănină revărsându-se într-o minunată cascadă Angel pe deasupra batei de la respectiva fustă, care îşi iubesc bolundul numai de Valentine’s, nu de alta, dar poate primesc şi ele nişte gheaţă, ca Drăguşanca.

Mă dezgustaţi.

Dacă iubeşti, iubeşti tot timpul..